Convertion Word vers PDF

Bonjour,
La convertion en PDF d’un document Word ne donne pas le bon résultat, en fichier joint le document et le résultat.
Cordialement,
Philippe Saulnier.

Hello,
Thank you for your request.
I managed to reproduce your problem on my side.
This happens because you are using floating text frames. They are not yet fully supported.
Once the problem is solved, we will notify you immediately.

The issues you have found earlier (filed as WORDSNET-2219) have been fixed in this .NET update and in this Java update.

This message was posted using Notification2Forum from Downloads module by aspose.notifier.
(15)

La mise à jour résoud le problème mais mon problème est qu’à l’utilisation j’ai le message suivant :
The subscription included in this licence allows free upgrades until 23 mar 2011 but this version of the product was released on 30 jun 2011.
Ma demande est bien antérieure à cette date, je pense que cela devrait être couvert par la mise à jour.

Hi
Thanks for your request. Every Aspose license carries one-year subscription for free upgrades to new versions released during this time. If you license does not allow upgrading to the latest version, you should renew it.
Please contact our sales team for more information. You can contact them in Aspose.Purchase forum.
Best regards,